VÝŽIVA PRO SPORT

KALENDÁŘ

únor 2020
Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1

 

5 NEJČASTĚJŠÍCH CHYB PŘI HUBNUTÍ 

 

 

 

BEZ CÍLE


Nestanovení si přesných cílů, kolik chci zhubnout nebo konkrétně jakých výsledků chci dosáhnout. Bez jasného a reálného cíle nebudete vědět, kam chcete směřovat. 

 

 

OMEZOVÁNÍ JÍDLA

 

Velké omezování v jídle znamená většinou nedostatek živin nezbytně důležitých pro správnou funkci organismu a následně zpomalení Vašeho metabolického systému. Navíc se zvýší vaše únava.

 

 

NEDOSTATEK TEKUTIN

 

Tekutina je totiž jediný prostředek, který dopraví živiny k buňkám a odvede toxické látky z těla pryč.

 

 

NEDOSTATEK POHYBU


Znamená zpomalení metabolismu a tím menší výdej energie.

 

 

SVAČINKY


Často při "hladovění" se chutě stále a stále zvětšují a najednou už člověk nemůže odolat a sní více, než kdyby si dal po každém pocítění hladu sklenici vody, popř. zeleninu, nebo 1 porci ovoce. Každá porce jídla by také měla obsahovat určitý podíl bílkovin - ten vám vypočítá váš osobní poradce.